11 december


Idag fyller min älskade lillasyster 18 år. Minstingen i ledet blir myndig, det känns så konstigt. Fan va gammal jag känner mig ;P haha. Det grämer mig att jag inte kan vara där och fira henne idag, men får ringa lite senare. Skickade ett mess på tolvslaget till henne, hoppas jag va först med grattandet ;P haha.

Men jag får fira syster när jag kommer hem nästa vecka, det är bara en vecka kvar. Kollade i kalendern och insåg att när jag kommer hem nästa vecka så har jag inte varit i Skåne på 10 veckor. Helt sjukt. En livstid fan.

Titta på min söta syster. Hon finns i lucka 11 idag :) <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag har sökt lite kurser på textilhögskolan fast på distans och kost och hälsa

2009-12-11 @ 14:43:07
URL: http://moonzanna.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0