12 december



Det blev inget shoppande idag. Oscar var iväg till skolan och tentapluggade en stund på förmiddagen medans jag låg i soffan och mådde dåligt. Han kom hem strax efter två och då mådde även han dåligt. Så vi har legat under täcket i soffan, gosat och tittat på Dagboken. Blev McDonaldslunch också när värktabletten börjat värka hos ig så jag orkade mig iväg. Jag älskar att ligga och gosa med Oscar. Värma varandra under täcket och bara vara. Tillsammans.

Denna bilden tog Oscar en sommar för några år sedan, kommer inte ihåg exakt hur många år sedan det är men det är antingen under vårt första eller andra år tillsammans. På tisdag firar vi 5 år. Tänk va tiden går.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Grattis till 5-års firandet på tisdag ;)

2009-12-12 @ 21:48:21
URL: http://essatjej.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0