20 december



Idag fyller min bästaste vän 24 år :) Stort grattis på födelsedagen!!
Ska hem till henne om en liten stund och fira henne, tillsammans med hennes familj och så. Fast jag får en liten stund ensam med henne först så jag kan ge henne mina presenter :)

Min förkylning har brutit ut nu. Den är inte så kraftig som jag trodde, vilket är jätteskönt så jag hoppas den går över fortfare än kvickt. Har ingen som helst lust att ligga sjuk över jul. Plus att jag ska jobba på tisdag.

SVT24 visar Fanny och Alexander just nu. Den 5 timmar långa versionen. Jag har bara sett den som är 2,5 timme. Så redan efter en kvart nu så är det flera scener som jag inte sett. Får hem och titta färdigt sen efter Nicoles kalas. Den håller på ända till kl 17. Lååång film ;P

Nu ska jag packa ihop presenterna och bege mig till Dalhem för Nicolinas kalas :)


Kommentarer
Postat av: Claudia

grattis till henne! :D

2009-12-20 @ 12:42:54
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Karin

jag älskar fanny och alexander. en av mina favoritfilmer <3 gråter alltid ;(

2009-12-20 @ 19:19:45

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0