ajaj i mig

Vaccinet började verka i kroppen runt 8tiden igår kväll. Då började värken i armen komma. Vid 10 tide hade värken spridit sig ut i kroppen och vid elva låg jag och vred och vände på mig av smärta i soffan. Okej, det lät dramatiskt, inte riktigt så kanske :P Men tänk er kraftig febervärk som finns i varenda muskel i hela kroppen, som gör det svårt att ligga stil för då värker det ännu mer och svårt att röra sig för att musklerna är stela. Ont ont. Men ingen feber. Men känslig för kyla precis som vid feber. Så det är himla konstigt. Oscar har bara ont i armen, inget mer. Typiskt. :P

Men det blir till att ta en ipren vid lunch så jag orkar gå på stan med oscar sen och inhandla de sista julklapparna :) Måste få allt gjort denna helgen känner jag, eftersom jag åker hem nästa vecka och då kommer jag inte hinna. Så idag har jag typ 3 julklappar att köpa, plus två gemensamma med Oscar. Får bara se till att köpa något, jag är alldeles för kräsen när det kommer till julklappar ;P haha

Nu ska jag värma min frusna och värkande kropp under täcket i soffan och kolla på Juno :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0