Min egen julkalender

Jag fick en idé imorse, jag ska ha min egen julkalender här på bloggen. Det kommer inte bli något extravagant, jag är själv ingen extravagant person ;P Men det kommer att bli en bildkalender, bilder som tagit genom åren, Roliga bilder, vackra bilder, knasiga bilder, seriösa bilder. Lite önskeklappar kommer finnas med också. Haha, låter det som en tråkig kalender? ;P haha. Jag är inte som de stora bloggerskorna som lottar ut klappar under varje lucka. This is my julkalender :) Den ligger under kategorin: Susannas julkalender


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul ide att ha en kalender på bloggen. Anmäl dig till min veckans blogg tävling genom att.Motivera varför just du ska vinna.

Ha en bra kväll.

2009-12-01 @ 15:43:32
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0