Sinoooova

Nyss hemkommen från ett seminarium om risk och friskfaktorer, mysig liten grupp jag hamnat i där det är lätt att prata och skapa trevlig stämning :) Precis innan vi slutade kom dagens första nysning, under de 20 minuterna som kom efter det näs jag säkerligen 15 gånger, minst ;P haha. Så nu halvligger jag i soffan med papper omkring, planer på att hämta värmekudden och koka en kopp te, och försöker värma upp mina bihålor så att de kan sluta värka. Hoppas att det är som det brukar, en 1dagsförkylning. Har inte tid att bli sjuk. Så därför kommer jag säkert bli det också. =P

Eftermiddagen ska spenderas med att läsa Vingklippt ängel som ska va läst och analyserad till fredag, plus två artiklar som också ska vara lästa tills dess. Men först ska jag gå och värma lunchen, sen värmekudden och lite te till efterätt ;P En sinova kanske? "För dig som är förkyld och täppt"

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0