Äntligen lördagskväll!!!

Finally! Nu är kvällen här som jag längtat efter så länge. Bästiskvällen. En utekväll med världens bästa Nicole som börjar hemma hos henne i hennes jättefina vindsvåning med melodifestival, mat och sminkning. Fördrinkar och självklart 90-talsmusik. Det är en typisk bästisförfest, bortsett från att melodifestivalen bara inträffar sisådär 1 gång av 100 när vi festar :P Just nu spelas VÅR låt på datorn! Den gör mig alltid på festhumör! "För om du tappar modet och faller ner på knä, kan du vila här hos mig, som en klippa i stormen att luta dig mot och jag sviker aldrig dig", det är vårt bästismotto!

Nicole står i duschen nu och tvättar ur hårfägen ur håret. Hoppas det blir bra denna gången :P Det är också ganska standard för våra förfester, att någon av oss färgar håret ;P Haha.

Pernilla ska hänga med ut också! Två av mina favoritflickor ska med, helt underbart! Och väl ute ska vi träffa några av mina favoritpojkar =) Denna kvällen kan inte bli tråkig! Jag längtar sååå tills kvällen tar fart på riktigt, det kommer bli lagom till melodifestivalen börjar tror jag. Just nu är vi bara i startgroparna.

Skulle egentligen vilja lägga upp en b ild på mig och bästis nu, men jag sitter på hennes sambos dator och jag tror inte han har några bilder på oss faktiskt ;P Så bilder kommer från festen ikväll när jag algt in dem på datorn imorgon och fått av Nicole.

Om ni ska ut i helsingborg ikväll så hojta ;) Kommer bli världens bästa kväll!!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0