Bra start på måndagen och veckan

Vaknade upp i Oscars varma famn, mer kan man inte begära. Sätter på TV4 strax innan kl 9 för att se vad de säger om  Oscarsgalan som va natten till idag. På msn hoppar ett fönster upp där min kusin Filip skriver: Såg du mamma på TV? :D :D :D. Nej svarade jag, vadådå? Jo hon va 2 miljoner på Triss för bara några minuter sedan!

Det är helt overkligt!! Så typiskt att jag missade det med bara några ynka minuter. Snacka om att jag är avis. Jag vill oxå vinna 2 miljoner!

Håller på att göra mig iordning nu. ska iväg och träffa Elin om ett tag och plugga satan i gatan. har ju examination på onsdag så vi ska förbereda oss för det. Så nu hinner jag inte sitta här. Måste klä på mig! Pusshej

Kommentarer
Postat av: linda

mjo, 2 miljoner skulle inte vara helt fel. Kanske måste köpa en triss!

2009-02-23 @ 22:28:47
URL: http://lolinas.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0