Det är synd om mig..

.. faktiskt. Mådde bra igår, men idag...fyfan. Har varit vaken större delen av natten på grund av den jävla hostan. Somnade vid 5 efter att ha hostat halvt ihjäl mig och knappt hade någon kraft kvar i lungor och luftrör.. Så jag är rejält trött i hela kroppen och har svinont i huvudet. Halsen är inte rivig längre men lite halvsvullen, säkert från allt hostande. Så jag blir hemma idag igen, inget barnpassande och ingen träff med Elin. Skit oxå. Men imorgon måste jag ta mig till skolan, basgruppen ska sitta med examinationsuppgiften och det får jag ju inte missa. Det är bara två timmar och sen två timmars scenarioarbete så det ska jag nog klara.

Idag ska jag ta det lugnt, vila mina lungor för jag tror jag behöver ha dem inatt ;P Ligger i soffan med en värme kudde på bröstkorgen och med John Tucker must die som rullar i dvd-spelaren.

Nu ska jag pussa lite på Oscar innan han åker till skolan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, har du också åkt på vad-det-nu-är-som-går. Samma här liksom resten av Lund. Krya på dej! kram

2009-02-04 @ 13:26:50
URL: http://johannaskriver.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0