Det va väl fasiken på tiden

Nu är de äntigen förovade, efter 7 års förhållande. Shit det va ett långdraget frieri måste jag säga. Men kul för dem. Liiiite underligt tycker jag det är att TV4 lägger ner all sändning och extrasänder från kl 12-18.30 om BARA deras förlovning. Att de orkar? Finns det ens så mycket att prata om ? Hmm.. :P Men kul för dem, som sagt.

Jag hatar vetenskapsteori. Det är såååå tråkigt och långdraget, bara vill att det ska ta slut. Och det gör det ju imorgon!!! =)

Är verkligen inte på blogginghumör idag. Det har varit en lång dag, jobbiga ungar och alldeles för mycket prat om vetenskapsteori. Nej, nu får det vara nog. Måste få i mig lite mat. Sen måste jag läsa papprena om de jävla teorierna igen.. Kommer aldrig ifrån det.

Kommentarer
Postat av: Em

...fast det är ju en oerhörd stor sak. Så är det verkligen så konstigt?

2009-02-25 @ 18:21:14
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0