Done and done

Fäärdig och godkänd. Men vilket helvete det var. Våndades som en..jag vet inte vad. Tycker det är så otroligt plågsamt att sitta i en diskussion och motivera varför man tycker saker, speciellt när man inte ens förstår teorierna så bra. Hate it. Men jag är godkänd iaf och jag kan glömma det nu. Resten av dagen ska gå åt till att först vila lite, sen packa och sen förmodligen träffa Filippa. Oscar går inte sålänge idag heller så det blir till att spendera kvällen med honom. Vill bara gosa och mysa i hans varma famn. Pratade med honom nyss och han saknade mig sa han. Love him.

Mina naglar ser förjävliga ut. De bara skivar sig och går av =/ Har en känsla av att det är vädret som gör det. Innan vi fick alla snö och detta kalla vädret så mådde naglarna bra, sen en dag så bara skivades nästan alla. Kan dra av lösa lager av nageln. Inte fint. Får fixa iordning dem fint till nästa helg.

nej nu ska jag vila bort min huvudvärk sen gå upp på vinden och hämta ner väskan så jag kan börja packa.
Tja

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0