Done and godkänd :D

Statistiken är över och jag är godkänd. Det va en sån stor och tung sten som föll från mina axlar när vi fick gå och sätta oss igen efter vår presentation. Det gick hur bra som helst och vår lärare satt och lovprisade oss hela tiden för att vi valt att titta på saker som ansågs vara överkurs ;P "Hade jag kunnat ge er VG hade jag gjort det!" Sånt är alltid kul att höra =) Men mest kul är det att det är över, såå skönt! Nu är det bara vetenskapsteorin kvar innan c-uppsatsskrivandet drar igång.

Åh så skönt!!

Imorgon ska Elin och jag sitta med vårt PM till c-uppsatsen som ska lämnas in på tisdag. Vi har en del att läsa och skriva till det.. Men det ska bli spännande. det är ju grunden till vår uppsats ju :)

Nu ska jag gå och pussa lite på oscar och fira mitt G i statistik =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0