En väldigt seg söndag

Vi sov länge, som vanligt nuförtiden. Det är konstigt ändå.. För ett år sedan gick vi alltid upp nio på helger, pigga och glada. Nu sover vi till 11 igen. Underbart, men dagarna rinner förbi. Vi har varit sjuka i nästan två veckor med honom först och jag sen och det har blivit mycket sovmornar ;P Men nu börjar allvaret igen. Denna veckan som kommer har jag massor att göra och måste upp tidigt.

Efter det har vi bara slappat, pluggat och myst. En lugn söndag med andra ord. Kollade på Systrar i jeans 2 nyss också. Riktigt mysig och bra, den slår nästan den första filmen ;)

Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande denna helg, men jag har ordentlig bloggtorka. Känns som jag bara skriver för skrivandets skull. Inte för att jag vill. Det är mycket som kretsar i huvudet just nu som tar överhanden. Finns lixom inte mycket över till bloggandet då. Imorgon står jag inför en stor prövning om man kan säga så. Det ska bli spännande men samtidigt är jag rädd för att jag inte kommer kunna hjälpa henne, även fast jag vet att jag kan. Kan inte säga mer än så. Vet inte ens vad jag skulle säga om jag kunde.

Här kommer min favorit från gårdagens deltävling :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0