*Gäsp*

Nu är jag riktigt trött. Hemkommen efter ännu en jobbeftermiddag med barnen. Det är alltid lika roligt att gulla med de sötnosarna. Men trott blir man efteråt. Trött i kroppen och i huvudet. Men sånt är livet. Nu väntar lite mat och sen ska jag över till Filippa och så ska vi färga varandras hår. Jag va inne och bokade en tid hos frisören idag och förklarade för dem att det viktigaste till bröllopet är att jag får bort den här röda färgen ur mitt hår för jag blir galen på't. Det skulle kosta 560:- När jag va på väg därifrån tänkte jag att eftersom jag redan har en brun färg hemma, som är mycket ljusare än jag brukar färga det i, så lägger jag i den själv ikväll. Blir det bra så har jag sparat mina 560:-, blir det inte bra så är det bara att gå på den tiden jag har bokat och be dem lägga i en ny färg. Det kan ju inte bli värre än va det redan är. =P Så håll tummarna nu så det blir bra ;P haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du också hår-ångest :)

Hur blev färgen nu då??:)

2009-02-18 @ 09:12:20
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0