Idag saknar jag..

... sommaren 2008. Helsingborg. Bästis. Therese. Sommaren över huvud taget.

Satt här med datorn i knäet när Lars Winnerbäck spelas på radion. Jag får en känsla av sommarens sista dagar och kommer ihåg när jag, tillsammans med min söta svärmor, va på konserten. Underbart. Det är ren och skär sommarglädje. Nostalgi ut i tårna. Den kvällen glömmer jag inte, av många orsaker. Lyckan av att stå på en konsert och känna folkets kärlek till personen på scenen är en känsla som jag hoppas att alla får känna. En glädje och en lycka som inte kan beskrivas med ord. det måste upplevas. Åh, jag vill tillbaka... till konserten och till sommaren 2008. Eller ännu bättre, ge mig sommaren 2009 nu så jag kan uppleva ny glädje och få uppleva mer som kommer läggas i lådan med mina andra nostalgitripper.

Publiken Helsingborg
Bilden tagen från Winnerbäcks hemsida.
Här ser ni det vackra folket i Helsingborg - Sofiero, sommaren 2008

Kommentarer
Postat av: Esa

Åhh jag med! Ska bara bli lite snö till och sen vår och seeen sommar :P

2009-02-08 @ 13:00:35
Postat av: Johanna

Usch då. Det är fint. Men jobbigt att ta sig fram då de är väldigt dåliga på att ploga här. Ja, jag får ta och göra det, eller om det går i repris. Har faktiskt svt1 och svt2 som basutbud här :) Så lite svensk TV kan jag se.



Mja. Jag bor ju väldigt nära Jessie. Henne umgås jag en hel del med.

2009-02-08 @ 13:43:35
URL: http://krakunge.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0