Jag ska bli fadder!

Hihi, jag ska bli fadder/gudmor :) (Eftersom det bara är namngivning så kallas det fadder :)) Det är till Pernillas söta lilla pojke Noel som jag suttit och snosat med hela förmiddagen idag. han är underbart söt och luktar gott bebis! Pernilla och jag fick oss en trevlig pratstund och klagade av oss lite, haha. Kul att vi har återfått kontakten, har saknat henne. Och nu kommer de ju bli mer med tiden :) Namngivningen ska vara i sommar någon gång :) Can't wait!

Efter det träffade jag Bästis i stan, blev attackerad och höll på att flyga ut framför en taxi :P Nej, riktigt så illa va det inte, men attackerad det blev jag. Har ögonvittnen på det ;) Niccan och jag gick till Mezo och åt lunch, god tonfisksallad åt jag, sen blev det Familia där vi shoppade lite granna. Blev två tröjor, ett linne och ett halsband från H&M och ett par skor till bröllopet på Deischman :) Najs värre.

Nu håller far på att göra mat, vi väntar på att mamma ska komma hem och sen ska vi äta och umgås hela familjen. Eller ja, om minsta systern dyker upp det vet jag inte ;P haha. Kan ju alltid hoppas att hon kommer hem så jag får chansen att prata lite med henne oxå! =)

Imorgon blir det fest =)

Det va en liten kort uppdatering av min dag. Har svårt att finna tid att blogga på när jag är här så mycket som händer hela tiden :) Hörs sen. Pussar

Kommentarer
Postat av: Esa

Finns Hm på familia nu? :D

2009-02-28 @ 08:26:04
URL: http://fehre.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0