Laundryday

Är mitt uppe i all tvätt. Det var en hel del som skulle tvättas denna gången, lyckligtvis mest kläder och lakan och det är ju ganska tacksamt att tvätta. En jäkla massa underkläder också men inte så mycket tröjor och så, skönt :) Sitter samtidigt och tittar på John Tucker must die, den är superrolig.

Sitter och kollar runt lite på bubbleroom.se, de har en del fina kläder. Mycket av det kommer från Haléns så det har jag sett förr, men det finns mycket annat fint där också till ett väldigt överkomligt pris, där finns även dyrare kläder från designmärken. Ni ska få hjälpa mig lite, jag är nämligen lite sugen på att beställa några saker men är osäker på färgvalet. Vad tycker du?

Bild 1: röd eller svart?



Bild 2: Vit eller svart?


Bild 3: grå eller svart?




Kommentarer
Postat av: - H*

- svart , svart , grå :D

2009-02-22 @ 17:29:28
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Nic

Svart, svart, grå! ;D

2009-02-22 @ 19:12:28
Postat av: Anonym

Röd vit svart ;)

2009-02-22 @ 20:18:22

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0