Mitt nya(gamla) jag

Här kommer första bilden på mig i min nya, eller rättare sagt gamla, hårfärg. Som ni kanske kommer ihåg så har jag varit brunett så länge jag kan minnas, (är faktiskt naturligt blond), säkert sedan 9an. Men för en månad sen så fick jag nog och avfärgade och la i en ljusare färg vilket gjorde mitt hår rött. usch och fy. Det blektes lite och i vissa ljus va det riktigt fint medans i andra ljus och speciellt på foton såg det knalloranget ut. Haha. Så igår fick jag nog och tog färgen som jag hade i skåpet och la i, eller ja - Filippa gjorde det. Och här är resultatet. I love it! it's good to be back!



Tidigare såg jag ju ut såhär i rätt ljus:
 och i alldeles fel ljus såhär:

Som sagt, it's good to be back.
jag har dock fortvarande planer att göra det ljusare så småningom.
Men kände att det får bli sen i sommar. Nu har jag åtminstonne rätt förutsättningar för att få en snyggare färg än med det där knalloranga! :P haha

Kommentarer
Postat av: Nic

Mycket snyggare. Du skall helt klart vara brunett. ;D Snart kommer du hem! Älskar dig! <3

2009-02-19 @ 10:29:51

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0