My throat is still dry

Vi har fortfarande inget vatten... Det är sjukt hur beroende man kan bli av vatten och ett fungerande avlopp. Tänk bara på lyxen att kunna gå på toaletten och spola efter sig ;P haha. Nu får man improvisera lite, det funkar det oxå ;)

Mina tidigare långa fina och perfekta naglar är nu korta och avbrutna =( jäkla skit. Mina naglar börjar nämligen skiva sig efter ett tag, och de blir då mycket tunnare och bryts enklare. så nu har jag fått klippa av dem och börja från början. Typiskt. jag som va så nöjd över mina, för en gångs skull, långa naglar.

Nu - skolan och skriva klart PM:et med Eeeelin ;)


Kommentarer
Postat av: Em

Ja tänka sig vad bra det är med oss byggingenjörer som har lärt sig om hur man lägger vatten- och avloppsledningar. =)

2009-02-17 @ 12:00:44
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0