Nytt i garderoben

Egentligen har jag grymt mycket brist på pengar, men nöden har verkligen ingen lag! Vaknar man en morgon och det är typ 10 meter snö (läs 2 dm) och bara har skor som halv läcker in så är man i behöv av tjockare skor. Jag har bara mina stövlar och gympadojjor och ett par andra skor som jag kan ha när det är snö...meen de läcker in ;P Så jag marcherade ner till Din Sko efter skolan och köpte mig ett par tjockare vinterskor med fluff :) de kan jag ha när det är sånthär väder. Ni som följer bloggen kommer känna igen dem för jag bloggade om de redan i höstas där jag egentligen skulle köpt dem. Men nu va de på rea och bara att slå till. De är inga skönheter, kanske lite smålöjligt med fluffiga stövlar, MEN de är

varma, sköna och de läcker inte in!
och det är allt jag behöver!! haha



Efter det gick jag in på Gina för att köpa mig ett långt vitt linne som jag kan ha under mina vita tunika.
Blev även min bästa kompis: Torrschampoo :) från Åhlens.

vad tycker ni om stövlarna?

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Som du sa, stövlarna är inga skönheter kanske, men gud så snygga de kan bli med rätt kläder till!

2009-02-06 @ 17:00:26
URL: http://theresestromberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Alltid kul att shoppa :)

2009-02-06 @ 20:21:46
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: kao

vad i hela fridens namn är TORRSCHAMPO?

2009-02-06 @ 23:31:25
URL: http://kao.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0