Sjukling

Natten gick mycket bättre än förväntat. Pallrade upp massa kuddar och försökte somna halvliggandes just för att inte luftvägarna skulle blockeras av allt segt slem, så jag skulle slippa hosta. La den varma vetekudden på bröstet och kurade ihop mig. Somnade till men vaknade ganska snabbt igen av den obekväma ställningen och la mig ner på Oscars sida sängen med vetekudden tätt tryckt mot bröstkorgen och somnade skönt. Sov i stort sett hela natten, vaknade lite ibland av febern men inget hostande och det är så skönt :)

Gick iaf till skolan kl 8 och satt med gruppen och jobbade med statistikuppgiften till 10. Sen gick jag inom biblioteket och hämtade två nya böcker, sen apoteket och sen hem. Nu ligger jag nerbäddad i soffan och tittar på film. Mysigt värre. Önskar bara att älsklingen va här.


För er som undrar var min stegräknare har tagit vägen så kan jag säga att jag inte använt den nu när jag varit dålig de senaste dagarna, ligger mest still lixom så det är ingen idé =P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0