Sugen på ankelboots..

Jag har alltid varit lite efter i modet ;P När jag ser något nytt och annorlunda så tycker jag aldrig om det direkt. Men när jag fått observera andra ha på sig dessa märkliga plagg i någon månad DÅ kan jag vara redo för att inhandla det själv. Oftast lagom till att modet går över ;P haha. Så är nu fallet med ankelboots. Jag tror inte att det modet är över än, men när jag såg ankelboots första gången tänkte jag: Vem fan klippte av stövlarna? Tyckte det va gräsligt fult, men nu diggar jag det. Oftast måste jag prova det till något och det va det jag gjorde när jag föll för dem. Är nu på jakt efter ett par snygga boots men det är lite halvdött på internet märker jag. Har dock hittat två på Ellos som jag gillar.



De röda är sååå himla snygga, men är osäker på färgen. Är ju snyggt till leggings och svarta jeans. Men de svarta är så mycket mer användbara än de röda. Om ändå de röda hade funnits i svarta så hade jag varit överlycklig.
Men funderar starkt på att köpa de svarta.
Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: cornelia

dom röda var sjukt snygga ;D

2009-02-03 @ 20:05:27
URL: http://cornelialarson.blogg.se/
Postat av: Lina

Båda är skit snygga! De röda har jag använt flera gånger när jag varit ut! :) Skit snygga!! Men de svarta har jag tänk köpa flera gånger också :p mer användbara till vardags kanske :) Men dom röda är gööör snygga ;) kramis

2009-02-04 @ 09:58:29
URL: http://linalinus.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0