Svenska klassiker

Under helgen har vi plöjt igenom svenska klassiker som tidsfördriv. Vi började igår med ett avsnitt av Bert följt av Sällskapsresan - sos. Dagen idag började med Sällskapsresan - Sowroller och nu har vi precis sett färdigt på Ronja Rövardotter som gick på Barnkanalen. Jag blir verkligen aldrig för gammal för Astrid Lindgrens sagor. För mig är det nostalgi ut i tårna och jag blir lika glad varje gång jag ser hennes sagor.
Ikväll blir det en annan svensk klassiker nämligen Melodifestivalen =) Ska blir roligt! Jag har inte så mkt koll på vilka som ska vara med ikväll, men det gör å andra sidan att jag inte har några förhandsfavoriter. jag vet bara att EMD, BWO och Molly Sandén ska vara med. Jag tror att de ska vara med ikväll men jag vet inte. Det märker vi ;P

Bjuder på en gammal bild av mig. Från gymnasiet någon gång ;P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0