Timeless

Missförstånd är tidlöst. När alkohol är inblandat är risken för missförstånd ännu större. Det är tråkigt att sådant ska hända, jag sitter i det här just nu och är väldigt ledsen över allt som hänt. Vill inte säga att det är typiskt tjejer, men risken är att det nog stämmer ganska bra in på detta. Jag hatar att tjaffsa med mina vänner och jag har en stor klump i bröstet av rädsla för att det inte kommer lösa sig. Och jag vill verkligen att det ska lösa sig. Saknar henne.



Oscars bröder kommer hit ikväll. Ska bli trevligt att träffa dem. Kommer få rå om dem lite själv också när Oscar är i skolan imorgon, får se om vi hittar på något skojjigt. =)

Nu ska jag äääntligen få äta min efterlängtade lunch. Är så hungrig så jag spricker! ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0