and it spins...

När jag kom hem inatt snurrade hela sängen. Innan dess hade dansgolvet snurrat lite och Linas badrum likaså. Kom hem ganska tidigt faktiskt, kände mig inte riktigt kry haha. Men idag mår jag bra faktiskt. kan vara för att Oscar tvingade mig att balja i mig hinkvis med vatten innan jag gick och la mig. Tack älskling. Och tack för att du kom och hämtade mig! <3

Det va en otroligt rolig kväll igår fram tills väggen ;) Filippa och jag dansade så...ja, så svetten lackade typ :P haha. Riktigt roligt. Det va mycket roligt folk på Palace och på förfesten, däremot så tyckte jag att det var för smockat på dansgolvet innan jag gick hem. Men det blir väl så när bara ett uteställe har öppet ;P Men kul hade vi iaf. =)

Här har ni lite bilder på hur jag såg ut igår :) det kommer fler bilder när jag fått från Filippa :)

 Linne MQ, Kjol och halsband från Gina.

  

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0