Borde lägga på ett kol

Om 2 timmar ska jag träffa Nicole för en bästisdag! Ska bli underbart att få vara med bara henne! Det blir en helt annan sak när det bara är vi, när inga andra är med, speciellt inte pjkvännerna, får då är de bara i vägen :P Blir inget tjejsnack, inget bästisskratt, inga "kommer-du-ihåg"-följt av världens skrattanfall.. inget sånt blir det när vi är runt andra. Det är detta jag saknar med henne när jag är i Norrköping. Att ha de där spontana skrattanfallen, alla tokigheter, alla allvarliga snack som slutar med ytterligare ett skrattanfall. Det är alltid kul att umgås med henne, oavsett om pojkarna är med... men.. det blir långt ifrån samma sak. Det märkte jag på skridskohallen. Men idag är det vi, och bara vi!

Igår fyllde svärmor år och det firades tillsammans med eva och hennes två söta pojkar, oscar, petter, viktor och jag såklart. Micke kom lite senare på kvällen och Henke gjorde en kort entré. Vi började dagen med en tripp till Helsingör där vi åt lunch och gick en promenad i den enorma kylan. Efter några timmar där åkte vi tillbaka till Helsingborg och gick och satte oss på Waynes och fikade, samtidigt som svärmor öppnade sina födelsedagspresenter. Hon blev superglad för klockan jag köpte i Thailand, en riktig höjdarpresent! Klockrent. Senast i förrgår hade hon sagt till Oscar hur mycket hon önskade sig en ny klocka med stelt band - och vad fick hon!? =) Hihi. Hon fick massa annat fint också. Efter det stack vi upp till Olympia bowling och bowlade en timme, bara familjen och jag. Jättemysigt. Kvällen avslutades på en grekisk restaurang där vi åt oss så mätta att vi nästan rullade hem. När jag kom hem 22.45 somnade jag som en stock så fort jag lagt huvudet på kudden =P Mitt jet-lag har nog inte försvunnit riktigt tror jag :P

Det kommer mer bilder från Thailand det lovar jag! Just nu hinner jag inte det, ska ta bussen till stan om en timme och jag sitter fortfarande i pjamas. Jag ska klä på mig, fixa mig, packa ihop sängen (bäddsoffan), städa ihop alla mina grejjer och försöka gömma dem så mycket som möjligt eftersom moster och hennes familj kommer i eftermiddag. Och det blir inte det lättaste efersom jag inte har något rum att gömma mitt skit i. =P Haha. Och jag har ganska mycket grejjer med mig som ligger och skräpar. Så nu kan jag inte spilla mer dyrbar tid.

Ha en bra dag alla!


Btw. Det är ara två dagar till jag fyller år =)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0