Dagens shopping

Det blev en hel del shopping idag kan jag ju säga. Jag nästan rensade hela Gina Tricots rea-lager och kom därifrån med ett par jeans, 5 tunikor och en t-shirt! Väldigt nöjd med min shopping måste jag säga! Jeansen är mörka och jättesnygga. Orkar inte fota dem för det kommer ändå inte synas ;P Tunikorna är två stycken likadana långarmade, en vinröd och en mörkgrön, sen är det två långa t-shirtar; en vit och en svart - såna typiska gina t-shirtklänningar.

Nu har jag varit duktig och diskat lite och plockat undan och börjat förbereda maten. Oscar kommer snart hoppas jag. Är lite nervös över vad han ska säga om håret. Det är ju himla stor skillnad mot hur jag har haft det tidigare och han har alltid tyckt att jag är finast i mörkt hår och aldrig velat att jag skulle göra det ljusare. Så vi får väl se vad han säger =S

Jag är så hungrig att jag mår illa nu alltså. Kan han inte komma hem snart??

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: tack de samma, a gör du så jag älskar mina :D

2009-01-18 @ 18:08:10
URL: http://nathaliehennings.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0