Done and done!

Nu är hårfärgningen klar. Jag va helt färdig kvart över nio och vi började kl 5. =P Avfärgning och sen hårfärg och sen slingor på mig. Och däremellan så gjorde vi Filippas avfärgning och henens färgning också. Hehe. Men kul har det varit och så har jag ju fått gosa lite med hennes hundar med :) Bilder på håren kommer när jag får bilderna från Flippis imorgon.

Nu står jag och gör spagetti och köttfärssås till mig och henne, blir en väldigt sen kvällsmat idag men vi ska sitta och kolla film halva natten så det gör inte så mycket. Maten är strax klar och Filippa kommer alldeles strax. Ska bli goottt med mat!!!

Min statistik har bara rasat neråt, jag kanske bloggar om tråkiga saker just nu, eller? Ska försöka bättra mig kära läsare, jag lovar. Kommer blogga satan imorgon!!! ;)

Kommentarer
Postat av: erika

bra blogg du har! :)

2009-01-18 @ 12:48:07
URL: http://eriikal.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0