Fler besökare till bloggen?

Bloggar du som tusan men tycker ändå inte att du får tillräckligt många besökare?
Då har jag två tips på sidor som du kan ansluta dig till som gör att du får fler besökare!
Det är superenkelt jag lovar! Genom att bara följa 4 enkla steg kan du få upp till 1 miljon besökare!
Den första sidan heter Viral trafik och du ansluter dig här.

Den andra sidan är Mer-trafik som är en superbra tjänst där du, genom att besöka andras bloggar, får mer besökare till din egen blogg. En schysst deal tycker jag eftersom det för det första är gratis, men för det andra så tjänar andra lika mycket på det som du gör. De får fler besökare, och det får du också! Bli medlem här

Go for it ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo det låter skoj så jag följer gärna med o provar! Vi kanske kan byta nummer så vi kan höras måndagkväll, vill ju inte komma HELT själv :)

jag har 0737227622!

krams

2009-01-20 @ 20:13:41
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0