Guitar Hero tills fingrarna värkte

Dagen har spenderats med bästis och vi har haft jättemysigt. Det blev en fyra timmar lång bästisdag, sen var jag tvungen att hem och underhålla mina gäster i form av moster, mosters man och två kusiner :) Alltid mysigt att ha dem här. Men dagen med Nicole var ändå lätt bäst idag! Vi träffades på Gina tricot där Nicole köpte sig ett par jeans och jag fick äntligen "jackan" som jag tittat på sedan i somras (!!) då den kostade 399:- och nu bara 149:- =) Egentligen har jag inte ett öre att handla för men jag har velat ha den så länge så det blev en födelsedagspresent till mig själv! Present fick jag även av Nicole, i form av 4 cocktailglas från Åhlens i genomskinligt ljusblått. Jättefina! Efter rundan på stan gick vi till McDonalds där ElMaco är tillbaka!!!!!! =) Lyckan är gjord. Jag smaskade i mig den med lite halvt dåligt samvete för min tomma plånbok. Sen åkte vi till Nicoles pojkväns lägenhet och spelade Guitar heor tills fingrarna värkte =) Riktigt kul.

Nu ska kusinerna och jag samt mina systrar åka och köpa lite godis inför kvällens filmkväll :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0