Hemma efter en lång dag

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag på praktiken. Eller ja, den kunde varit kortare än va den blev. Slutade praktiken halv 4 och valde att stanna kvar i stan för att träffa Elin. Så jag får skylla mig själv för att jag kom hem så sent. =P Vi tog en fika på Fräcka frökens och gick sen en sväng på stan. Med en ekande tom plånbok lyckades jag ändå hiva upp 100 spänn för en film, närmare bestämt den gamla versionen av Den andra systern Boleyn. Får se om den är mer lik boken än va den nya versionen är.

Min mage bråkar. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag ätit gröt till frukost, gröt till lunch i skolan och en stor bit blåbärspaj med vaniljsås på stan. Inte direkt någon vidare bra och nyttig mat (förutom havregrynsgröten i morse). Känner mig uppblåst och tjock om magen... Jag hatar att jag älskar mat så mycket. =P Jag kan verkligen inte tänka mig att ge upp mat, det är alldeles för gott.

Nae, nu ska jag göra något annat. Kanske kolla filmen jag köpte :)

Kommentarer
Postat av: miranda

vilken fin blogg:O

2009-01-08 @ 19:34:05
URL: http://mestiis.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0