Hoppsan!

Jag somnade visst om igen :s Inte bra, nu blev det lite stressigt. Men som tur är så har jag ingen föreläsning nu på förmiddagen utan ska träffa Elin och börja plugga lite statistik. Usch va det lät tråkigt... Tur att Elin tycker det är kul iaf ;) Nu har jag slängt i mig lite frukost och borde klä på mig och borsta tänderna men gud va seg jag är idag. Har ont i armar och händer, alldeles stel efter volleybollen igår. Vi va 9 st bara så det blev väldigt mycket spel och vi hade superkul :) Stackars tjej som träffades på näsan av Oscars praktträff på bollen bara... =/ Haha.

Nej, nu har jag verkligen inte tid att sitta här.
Men kom ihåg!: Jag vill gärna veta vad ni läsare vill läsa om här på bloggen! Ge mig lite tips om vad ni tycker är intressant!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Vicke

den är bra som den är tycker jag

2009-01-20 @ 13:21:46
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Sara

haha, det är ingen fara alls, man har ju en del att hålla i huvudet just nu :)



Jag kommer gärna med o provar.. men jag är ingen stjärna direkt, har bara spelat enstaka gånger på somrarna. Är det gratis att prova eller hur funkar det? Hur många är det som är med? Skulle vara kul med ngn bollsport iaf o volleyboll är ju skoj! :)



krams

2009-01-20 @ 14:53:57
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0