Hur mycket är din blogg värd?

Hittade en sida där man kan beräkna hur mycket bloggen är värd. Vad det ska tjäna till vet jag inte, är ju lixom inte så att någon skulle vilja gå och köpa en blogg för en massa pengar, eller? Varför köpa någon annans blogg när man kan skapa sin egen och bygga upp den av egen kraft istället? Varför snålåka på någon annans popularitet? Det roliga är ju att klättra av sin egen kraft!

Anyway, min blogg är värderad till 1872:- Jag antar att det är beräknat utifrån hur många besökare man har. Ja, det här va verkligen ett onödigt inlägg, men har man tråkigt så har man. Har du också tråkigt? Kolla hur mycket din blogg är värd här.

Kommentarer
Postat av: Sanna

min gamla blev värderad 11 946 :-

;D



texten längst ner säger dock..



Ansvarsfriskrivning: Det värde som beräknas behöver inte ha något med verkligheten att göra. Då denna beräkning görs med tränade apor är det svårt att uppskatta ett exakt värde.



..så man ska nog inte ta det på alltför stort allvar ;)

2009-01-14 @ 07:58:41

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0