I am go

Hemkommen från en lång dag i skolan. Började dagen med en skön sovmorgon, följt av en otroligt rolig och givande basgruppsträff där jag pratade som aldrig förr. Jag hade argument och gav mig inte. Tror aldrig det har hänt i min basgruppshistoria tidigare. Jag brukar alltid vara den som inte har något att komma med, bara sitter och nickar och håller med andra. Men det kan kanske bero på att jag faktiskt fattade det jag läste tills idag (och det är ju lite oroväckande efter 2,5 år på en utbildning att jag fattar vad jag läser först nu :P) eller så är det för att jag trivs så bra i min nya grupp och vi har ett lugn och en ödmjukhet där som gör mig väldigt säker och trygg. I like it. Vi utvärderade oss själva som färger idag och jag sa att jag såg mig själv pendla mellan gult och grönt, som ett stoppljus.Jag kom till gruppen otroligt peppad att diskutera det jag läst och när jag väl satte igång kunde jag inte sluta. Jag hade ett skönt Go i kroppen kände jag :)

Snurrade till det otroligt på lunchen, men det är ju en annan historia. =P haha

Nu väntar en hyffsat lugn kväll. Ska göra lite att äta om en stund, sen kommer Filippa och ska hjälpa mig att rensa min garderob. Oscar är på verksta'n ikväll så han kommer inte förens vid 10. Längtar efter min plutt. Vill snuffsa i hans armar.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: Ja, när jag hade min stegräknare var jag nästan besatt! haha :P

Nä, men jag var liksom "tvungen" att ha gått över 10000 steg varje dag typ. så det blev ju några promenader extra när man inte gått så mycket i skolan :P

2009-01-29 @ 18:43:44
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: jennie

din blogg är så fin!:)

2009-01-29 @ 22:21:38
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0