Jag ogillar verkligen statistik...

Jag gör verkligen det. Det är nog den tråkigsta och mest förvirrande kursen vi har på utbildningen. Fattar verkligen nada. Bara massa variabler och ehm...annat ? Har redan glömt hälften av det jag läst ;P Vår lärare bara rabblade på i sin takt och alla satt som frågetecken och undrade hur fan han kommit till den sidan han va på när vi va på en helt annan :P haha

Ikväll ska nog elin och jag träfa bodypump...dock börjar jag känna av min arm..igen. Har haft ont i underarmen hela dagen och nyss bar jag tunga matkassar så det gör ännu ondare. Jag kommer inte kunna lyfta skivstången... Fuck. Jag ville verkligen träna ikväll. Men det blir core imorgon, kanske kör booty samtidigt för att kompensera för idag. Nu måste jag bara messa Elin och säga det. =( Asså, jag kan knapp skriva sms och arbeta med datormusen är precis lika smärtsamt. Jag som såg fram emot att testa något nytt...

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0