Med förväntan

Sitter här med förväntan och som på nålar. En av mina bästa vänner åkte in på BB imorse och förhoppningsvis kommer det en liten söt ut snart =) Väntar på att hon ska höra av sig men antar att jag inte lär höra något förens imorgon tidigast.

Lång dag på praktiken idag men det gick bra som vanligt. Hade ett väldigt långt hål på nästan 3 timmar där jag inte hade något att göra, min handledare var iväg på sitt håll och jag satt på vårt kontor och gjorde...inte mycket. Va nere och sprang lite i korridoren och pratade med lite lärare emellanåt. Har haft nervryckning i mitt högeröga hela dagen, svinirriterande och lite halvt obehagligt. Dessutom har jag en liten irriterad blåsa på tungspetsen, oxå grymt ivägen.
Såå, nu har jag fått klaga av mig lite ;P

Jag är lite halvt småkär i Henry Cavill. Han spelar i serien The Tudors, ännu en av mina nya kärlekar. Se på honom... *dreggel* Han är het ;)

 

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0