Mjam ;D

Nu är magen full och mätt av god pasta och kycklingsallad med vitlösksås. Till efterätt blev det apelsin. Mumsigt! Nu sitter jag i soffan och har allmänt tråkigt, tittar på Juno som iof gör det lite mindre tråkigt. Men här är så ensamt. Tycker Oscar kan komma hem nu, men skulle tippa på att han sover hos en kompis efter verksta'n.

Imorgon ska jag börja min dag på min praktikplats, eller rättaresagt min ex-praktiktplats. Ska va med på ett möte innan jag beger mig till skolan för denna terminens första basgrupp. Ska bli intressant med min nya basgrupp, se hur det kommer funka med alla oss. Men det blir nog spännande.  Sen på eftermiddagen är det någon föreläsning med en föreläsare som vi inte haft så mycket så det blir spännande!

Nej, nu måste jag nog byta film tror jag. Kanske ska se något som jag inte kan helt och hållet utantill? ;P

Förresten så tog jag en ny bild på håret som gör det lite mer rättvisa än de bilderna som jag la upp först. Men återigen, tänk er liiite mer ljust och guldigt. Har nog bestämt att jag ska göra bruna slingor eller lägga i en toning så att det guldia på hjässan försvinner. Måste bara få pengar från csn först ;P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0