Monday cravings

Ja jag vet, jag är ju rolig... Satt i söndags och skrev att jag nu verkligen skulle börja med mina teman igen på allvar. Vad händer? Jo, jag glömmer såklart bort det redan första gången ;P haha. Men men. Har ett litet hål nu på praktiken så jag passar på att smyga in min Monday cravings här :)

Jag är verkligen inne i ett klänningsstim just nu. Har aldrig varit en klänningsperson innan men nu, jag börjar bli helt galen i klänningar! Älskar det. Så här kommer mina favoritklänningar hämtade från Forever21 =)

  


Ja, jag gillar svart ;P Haha
So, so what! I'm still a rock star! ;)

Kommentarer
Postat av: cornelia

ja det låter bra. vi får bestäma en dag!

2009-01-13 @ 13:28:06

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0