Mot nya mål

** NY, STEGRÄKNARE, KALORIMÄTARE **I takt med att mitt "nya" liv börjar imorgon, med att gå tillbaka till skolan och inte vara på praktiken mer så tog ju jag och Filippa tag i våra liv och började med vår lilla tävling-vadslagning-puschning av varandra som det egentligen är. Vi bestämde ju att vi får ha en gottisdag i veckan, som vi får bestämma själv vilken det är, och då får vi äta godis/chips/glass/tårtor/kakor och allt annat som är onyttigt! Resten av dagarna i veckan måste vi hålla oss ifrån dessa godsaker annars måste vi betala den andre 100:-

Jag tog tag i detta ordentligt nu och har faktiskt bara ätit glass denna veckan! Jag brukar vara ganska duktig annars på att sluka en chipspåse på helgen men jag höll mig ifrån det och jag är väldigt stolt över detta! Köpte mig även en stegräknare som jag ska ha på mig hela tiden, från och med det att jag får den i slutet på veckan, jag tränade på gymet i fredags och imorgon börjar volleybollen. Kommer nu även ha mer tid till att gå på gymet där jag har medlemsskap så det ska jag försöka göra ibland också, speciellt afrikansk dans på onsdagar!!!! Jag kommer att lägga upp mina steg varje kväll innan jag somnar och försöka slå dem varje dag såklart!

Mot nya mål!!

Kommentarer
Postat av: erika

åh tack så jättemycket! :)

2009-01-18 @ 19:45:40
Postat av: Elsy

Tack! =)



Det är tack vare min vän Jonsy (http://Thisney.blogg.se) som har gjort min design till mig =)

2009-01-18 @ 22:18:05
URL: http://hodibodi.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0