Mumsig kväll

Nu har Oscar och jag precis kommit hem från en tur på McDonalds. Vi hittade rabattkuponger i posten och gick och köpte oss vars en El Maco grandemeny, och tack vare kupongerna så fick vi vars en extra el maco burgare ;) De sparade vi såkalrt, för vem fan orkar äta två el maco grande? Det blir låda imorgon :)

Nu sitter jag och kollar Top Model medans Oscar sitter och tittar på ekonomin lite. Jämför lite utlägg och ser vem som laggt ut mest och vem som är skyldig. Ser ut som om jag är den som ska betala tillbaka...ganska mycket :S Men men, så är det i ett gemensamt hushåll såklart. Blir en liten avbetalningsplan här tror jag.

Är sååå grymt trött just nu att jag skulle kunna somna med datorn i knät ;P Men jag tror jag ska ta på mig pjamasen och göra mig iordning och sen ligga och mysa i soffan tills det är läggdax. Sounds like a plan!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0