Nys och fnys

Sitter på praktiken, E är iväg på ett viiiktigt hembesök, haha. =P Sitter här ensam i godan ro, vad händer - Jo, värsta nysattacken följt av världens huvudvärk. Orka? Blir så trött. Har inte tid eller ork att vara sjuk. Skönt att det är fredag så jag kan ta helgen till det isf, om det skulle bli något.
Känns inte som fredag. Men det är nog för att jag började jobba igår, det känns mer som tisdag. Men det är fredag. Blir nog en ensam helg för min del då Oscar har tenta på tisdag i ekonomi. Han klarade båda sina stora tentor som han skrev innan jul, han är så duktig min lilla ingenjör! =)

Ikväll kanske det blir att träffa Miss F. Får se lite hur kvällen utvecklar sig. Egentligen skulle jag vilja ut och dansa rumpan av mig, det va längesen, men plånboken ekar verkligen. Blir nog en lugn hemmakväll, Let's dance börjar ju idag. Men vet inte om jag vill se det... det stör mig grymt mycket att BlondinBella ska vara med. Tycker det programmet ska vara för riktiga kändisar. Haha. Tycker inte riktigt att man är en riktig kändis om man blivit känd genom sin blogg. Jag skulle inte vilja bli ihågkommen som en bloggdrottning, men alla har ju olika drömmar och prioriteter så det är ju tur =) Jag hejjar lätt på Magda! Eller på Morgan! =) Hihi.

Nej, om man kanske skulle ta och...ehm...jobba lite? Ska sätta mig och börja på min slutbedömning.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Nej, jag åker bara för att checka läget. Kommer hem igen den 21/1 eller så.

2009-01-09 @ 11:47:30
URL: http://krakunge.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0