Sista inlägget som 22åring

Detta blir mitt sista inlägg som 22åring! Imorgon fyller jag nämligen år! =) Men det blir inget firande imorgon för vi firade idag istället. Morgondagen spenderas nämligen i bilen på väg tillbaka till Norrköping med Oscar. Börjar praktiken på torsdag igen. Dagen idag har varit bra, lite långtråkig men ändå bra. Vaknade halv 10 bredvid en söt liten Jonna som låg och tittade på mig med sina stora fina blåa ögon. Min kusin är underbar! Vi satt och tittade på filmer på mig och mina systrar igår när vi va små, och så som jag va där - precis sån är Jonna. Vi är så himla lika så det är inte sant! =)
Efter vi vaknat gick vi ner för att äta frukost, och där hade mamma dukat upp ett fint frukostbord medans min moster hade börjat duka upp pusslet vi fick av kusinOscar i julklapp. Ett gigantopussel med 1000 bitar som inte är som ett vanligt pussel. På bilden är det ett himla rabalder och så ska man pussla det människorna på bilden ser. Alltså blir det dem bakvänt med det de har framför sig...helt konstigt, men kul. Eller ja... Klockan är nu över 22 och vi började halv 10 imorse och är lååååångt ifrån klara :P Det är svårt för man har verkligen inget att gå på. På ett vanligt pussel vet man ju hur det kommer se ut när det är färdigt men vi har verkligen ingen aning :P Så nu har vi gett upp för dagen och mamma ska fortsätta med pusslet till helgen.

Lite firad har jag blivit iaf :) Fick en fin marsipantårta och jättegod mat samt lite små söta presenter. Fcik presentkort på Gina, en påse apelsiner med tillhörande juicepress :), pengar, en ipodladdare, en musikalskiva och några trisslotter. Vann mig 50 :- så det blir till att lösa in till två nya lotter på väg till östergötland imorgon.
Ska inom Nicole imorgon också och säga hej då till henne.
Men nu vankas kudden. Åh, underbara kudde.


Bye 22, hello 23


Kommentarer
Postat av: kao

grattis:)

2009-01-07 @ 17:18:33
URL: http://kao.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0