Up up and away

Nu är jag nyss hemkommen från lördagens första bravad - hämta svärmorföräldrarna i Stockholm. Oscar och jag gick upp halv 8 imorse för att köra och hämta hans mormor och morfar i Stockholm. Trevligt med en liten roadtrip såhär en tråkig lördag när det bara regnar ute. Stockholm är otroligt fint när man kommer och kör över Mälardalen och in i stan, när man ser Globen från avstånd och in mot stadshuset. Älskar alla gamla hus, påminner mig mycket om Mio min Mio på något sätt, alltså när han är i Stockholm och inte i Landet i fjärran. =P Men det förstod ni säkert.

Lördagens andra bravad går av stapeln om en liten stund. Då ska Filippa, Sofie och jag bege oss till systemet för att inhandla lite god dricka till lördagens sista bravad =) Kommer förhoppningsvis bli en rolig kväll, kameran ska med så ni kommer få se bilder imorgon och då även på min nya kjol som jag bloggat om så mycket de senaste dagarna ;P

Någonstans mellan den andra och den sista bravade ska jag hinna med lite lägenhetsgöra också. Disken behöver diskas och lägenheten behöer städas. Egentligen behöver jag plugga lite också men det verkar som om det får vänta tills imorgon. Helst ska jag hinna färga håret idag också... hmm.. Busy busy. Och göra om mina naglar... Ojoj.


Min syster och hennes pojkvän har precis bokat en resa till USA och jag är inte alls avundsjuk.... JO DET ÄR JAG ;P Har förberett henne på att hon kommer få en lång lista med kläder som jag vill ha från Forever21 när hon är där. =P Det är väl det minsta man kan begära, haha ? :P


Kommentarer
Postat av: linda

SV: Tackar tackar, knåpat ihop den i photoshop :P



Gillar din design oxå, dock inte lärt mig hur man får till det så att saker kan sticka ut från headern..



Följ gärna min blogg via bloglovin..

2009-01-24 @ 14:02:13
URL: http://lolinas.blogg.se/
Postat av: linda

sv: jo det är kul.. Du får fixa en crackad version, photoshop är svinigt dyrt! Enklare designer (som min typ) är inte alls svåra att fixa!

2009-01-24 @ 17:14:23
URL: http://lolinas.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0