Vadslagning

Nu har Filippa och jag varit duktiga! Idag har vi nämligen bestämt att vi ska gå ner i vikt tillsammans! Jag är egentligen hyffsat nöjd med min vikt men jag har områden som jag mer än gärna skulle vilja fasta till lite ;) Så nu har vi slagit vad, det gäller bara en hundring - men som Filippa säger: Är man student så är man! Vi får ,från och med idag, endast äta godis och andra onyttigheter en gång i veckan, vilken dag bestämmer vi själva. Idag börjar egentligen volleybollen för min del men Oscar har tenta imorgon så vi ska gå och lägga oss tidigt. Jag ska till gymet denna veckan iaf och börja stenhårt med volleybollen nästa måndag! Det här kommer bli såååå bra, eller hur Filippa ;) ?


Kommentarer
Postat av: cornelia

hej jag undrar om du tjänar pengarpå din blogg. tänkte försöka skaffa lite pengar men vet inte hur man gör. om du visste något om det.

kramar :D

2009-01-12 @ 21:28:43
Postat av: cornelia

okej :P ja vi måste verkligen träffas snart :D

kramar

2009-01-13 @ 10:07:52

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0