Minisemester

Nu är jag äntligen ledig några dagar. Ända tills torsdag närmare bestämt. Underbart skönt. :) Idag har jag mest bara tagit det lugnt, men ändå har jag fått ganska mycket gjort. Har städat mitt rum, gjort lektion 1 på volunteer-cd:n samt fixat med frågesporten till mamma och pappas fest. Har även varit doggyguard till Malva så det har blivit mycket gos och lek, plus en liiiten promenad. Kopplet är inte hennes bästa vän direkt.
Om en halvtimma ska jag köra bilen till oscars verkstad så ska han göra service på den. Sen ikväll blir det bio med Andy :) Blir Baksmällan, har hört att den ska vara jättebra. Ska bli helt underbart att få spendera kvällen med Andy, har inte träffat honom på aslänge. can't wait :) Kommer bli massa skitsnack om förr i tiden, nostalgitrippar till höger och vänster som det alltid blir när vi ses. Mwah ;D

Ledsen för det dåliga bloggandet, men jag har varken tid eller ork just nu ;P haha Det är sommarlov ju =) Mitt sista sommarlov, ever. Snyft.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det går bra. vi sjöng i Linköping igår och vi tjänade ihop ca 400 kronor. det var jättekul! :D så på onsdag kör vi i Motala. så vi får hoppas på mycket folk då.

2009-07-14 @ 12:53:01
URL: http://cornelialarson.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0