sponsring

Efter jobbet igår så åkte jag tillbaka till Oscar. Hade lite att fixa med bilder och sånt inför festen. Oscars pappa är den enda som jag känner som äger en scanner så jag begav mig dit för att fixa allt, sen satt jag och pillade med powerpoint ett par timmar innan det var dags att laga lite kvällsmat till mig och killarna. Blev hemmalagade hamburgare som vi glupskt slaffsade i oss. Sen slog vi oss ned i soffan och tittade på Jalla Jalla, men mitt i filmen blir vi avbrutna av att oscars mamma ropar på oss. Då hade Elsa (svärmors bästa väninna) kommit med hela bilen full med massa grejjer från sponsorer till tennisveckan i båstad där hon jobbar. Hon lastade ut tröjor, solglasögon, skärp, två lådor med gurkor, två kartonger med ost, en stor burk rhode island dressing och en stor burk ketchup. 5 kartonger á 8 flaskor tropicanajuice och en låda med Japp. Herregud med grejjer det låg i hallen. Jag fick mig en röd pikétröja från lacoste, ett par lacosteskor och en tjocktröja från Hanky dory som var detta årets huvudsponsor för damveckan. Oscar har fått fyra jättesnycka tjocktröjor, 2 från lacoste, och två från tretorn, ett par Hugo Boss solglasögon, 1 skärp och massa strumpor ;P Vi är så bortskämda med Elsa på somrarna, jag hade bara turen att vara där igår och få lite jag med :) Fick även med mig 2 kartonger med juice, 2 gurkor och 10 tomater samt två förpackningar ost :P hehe

Nu ska jag ta en lugn dag, har inte så mycket att göra idag. Kanske borde städa rummet där ute. Sen ska jag jobba kl 16 igen. På torsdag börjar Helsingborgsfestivalen =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0