För en vecka sedan kolliderade ju två gotlandsfärjor och det blev hysteri i media och hos alla resenärer med en gång, inklusive mig själv. Oscar och jag hade bokat en resa till gotland från oskarshamn den 9augusti och hem den 13e. Imorse fick jag ett sms där det stod att vår avgång var inställd. Suck. Jag bara väntade på detta. I sms:et stod det även: Ring *nummer* för ombokning. Jag ringde väl ca 15 gånger utan att komma fram tills pappa lyckades komma igenom tack vare sitt företag. Vi får fortfarande åka samma dag men måste åka från Nynäshamn istället. Det spelar inte så stor roll för oss sålänge vi kommer iväg! Hoppas nu bara inte att det blir några mer hinder på vägen. Vill så gärna komma iväg med Oscar.

Nu har jag städat tv-rummet och nästan allt i mitt eget rum. Bara dammsugningen kvar. Sen ska jag ta det lugnt ett tag.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0