Det är för varmt..

...för att orka blogga. Har inte bloggat på en vecka, vilket måste vara något slags rekord för mig. Men jag jobbar en del, träffar vänner en del och är med valpen resten :P Har faktiskt inte haft en enda dag på stranden än sålänge trots det varma vädret men det har liksom varit lite för varmt tycker jag. Men imorgon blir det andra bullar. Då drar Jonna och jag till vackra Tylösand i Halmstad för att ligga på den fantastiska sandstranden som finns där. Blir picknick, sol och bad :) Och trevligt sällskap såklart. Men nu är jag osäker på vädret, för på tv sa de precis att det skulle regna, men på internet och alla sidor där med väder säger de att det ska vara 26 grader varmt och klarblå himmel...hmm...Ahja, antar att vi märker det när vi kommer dit ;P Annars får vi väl ta en shoppingrunda i Halmstad eller nåt ;P

Mamma klippte mina toppar innan, va en del som va väldigt slitet efter alla färgningar och slingningar och silverschampoo. Så nu är det som nytt igen :) blev inte lika avklippt nu heller utan liiite mer spretiga toppar. Ska nog göra det ännu mer spretigt tror jag. Ahwell. packa väskan inför den eventuella stranden imorgon kanske?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0