I väntans tider

Nu har jag precis avlagt min första order på onlinepizza.se. Jag har inte ätit ordentligt sen i onsdags kväll så känner mig lite småhängig. Igår åt jag en sallad på kvällen och så frkost såklart. Idag åt jag en macka till frukost, en skiva melon till lunch och sedan en minitallrik plockmat på ett av studentställena, plus en yttepyttebit tårta. jag är sviiinhungrig. Det ska bli gott med pizza. Hoppas att utkörningen fungerar bra för då är inte jag den som är den och inte beställer igen :) Om 23 minuter ska de komma med pizzan beräknar de :) Bara att hålla utkik genom fönstret :)


Uppdatering:
jag tar tillbaka det där. de ringde precis och sa att de inte kör ut till min adress för att det är för långt. och då står det ändå på sidan att de gör det. och att beställningen är gjord och pengarna är redan dragna. Jag är så satans förbannad.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0