Snabb uppdatering

Hej alla. Nu är jag tillbaka för en kort uppdatering om helgens alla bravader; alltså flytten. Vi packade det sista på fredagen och flyttade allt på lördagen och städade på söndagen ;P Kortfattat va det. Allt gick bra och det känns skönt nu när det är över. Har spenderat de senaste nätterna på Gullhäll och tittat på solnedgången från bryggan i bikini varje kväll. Underbart att sommaren äntligen är här satt jag och sa så sent som igårkväll, men tji fick jag när jag vaknade imorse och insåg att sommaren redan va förbi ;P regn och rusk och kyligt och äckligt. Vill ha tillbaka värmen NU.

Opponent och respondentskap är över och vi fick några kompletteringar som vi håller på att fixa just nu. Ska försöka lämna in det i slutet av veckan så vi slipper hålla på med det när vi är på vars ett håll i Sverige sen under sommaren. Elin ska ju till strömstad och jag åker hem till helsingborg på torsdag.

Oscars kusin ska sy en fin kjol till mig så vi håller just nu på att messa om färger etc. Den kommer bli riktigt snygg och jag kommer vara den enda i sverige med just denna kjolen :) Känns bra som fan :) Hoppas verkligen att den blir klar innan midsommar så jag hinner ha den då när jag ska vara fadder till Noel. Skulle vara en väldigt fin och passande midsommarkjol :)

Nu ska älskling och jag laga kvällsmat och sen slappa i soffan. Första kvällen på över en vecka som vi får vara helt ensamma. Haft folk runtomkring oss hela tiden eftersom filippa bodde hos oss förra veckan och i helgen har oscars föräldrar varit här och hjälpt oss med flytten. Så det blir gos ikväll framför tv:n med god mat :) Till det nu. Pusshej

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0